Isnin, 20 Disember 2010

nasi goreng ikan masin.. +..nescafe ice..

yeah..hubby dah balik..

bawakan nasi goreng ikan masin .
seronoknya rasa...nk makan apa pun dapat..
tapi tiba2 aku terpandang iklan tv3...
mengenai berita terkini..dan buletin utama 9pm yg akan dipaparkan..
sebak dan rasa pilu sgt ... nk mkn pun xda selera...

aku dikejutkan dgn berita bahawa seramai 27 org meninggal dunia ..warga asing..
terbabit dlm kemalangan jalan raya ..nahas yg paling buruk..dan teruk...sepanjang 2010.
bas persiaran menjunam..setelah turun dr cameron highland...
mengucap byk aku... ajal dah sampai....semuanya telah ditetapkan sejak azali.. ;(

sebut tentang accident nie...

teringat lak aku masa aku accident dulu ..sblm exit slim river..kete berpusing2...langgar devider..at last masuk dlm longkang tepi hgway..Alhamdulillah..semua slamat..cuma kena tahan ward.Hospital Slim River....kena observed ..sbb aku pregnant 9 minngu masa tue.. cuma kete jer..total lost...bukan rezeki aku ....utk kete tue....ada hikmahnya....

AKU REDHA DAN PASRAH.....DGN KETENTUANNYA..... ;)

Tiada ulasan: