Rabu, 7 Disember 2011

penantian.... itu penyeksaan..

Ermmm...? Napa erk?
Memang betul ..penantian itu satu penyeksaan...
x sabar nk tunggu ..ending citer " PUTRI YG DITUKAR " dan " BELLA CALAMIDADES"..
AMIRA....ZAHIRAH DAN BELLA CALAMIDADES...


Setiap hari..jika ada kelapangan...dan bukan waktu kerja... Aku akan pastikan diri aku berada di dpn tv semata2 utk rancangan ini... Suka tgk muka Amira... Zahirah dan Bella...
Wanita2 yg penuh dgn semangat yg tinggi..kental..tabah... tidak bisa berputus asa...baik hati....kaya dgn senyuman...dan yg paling penting wajah2 ini... bisa aja membuatkan diriku tertanya2 ... apakah penghujung drama2 bersiri ini??? ;)....

Sampaikan Abie..pernah menegur..." Umie... napa la umie suka sgt tgk citer Putri Yg Ditukar dan Bella Calamidades..? "......
hehehe..aku sambil tergelak kecik.. " sbb x tau napa...dr mula 1st episode aku dah jatuh hati.... dgn drama bersiri nie..yg membuatkan aku x sbr nk tunggu the next episode ...
Sampaikan aku tgk citer bella calamidades through you tube.... sbb x sbr nk tunggu endingnya...
Bukan apa..slalunya drama bersiri nie...kan amik masa yg byk dan drama nya sampai beratus episode pun ada...

Ermm... sjk akhir2 nie..aku dah mls nk layan FACEBOOK.... BLOGGING... tak sekerap dulu... Napa erk? sama gakk...FRIENDSTER ..langsung aku tak amik peduli dah.... password pun dah lupa.... agaknya terlalu busy.... Byk lg benda berfaedah yg boleh aku buat kot..hehhe...

Tiba2 kami beralih topik...:

Abie.... : Umie , kalau umie jadi gie arab.. abie turun sana setiap bulan erk?

Umie...: Ingat Arab tue dekat ker?

Abie: Kalau dpt tempat sama ngan mollin dan suen di Dhahran, Jizan Saudi Arabia...kan dkt... 7-9hrs ...

Umie:...: Itu kalau dpt sana...memang agak dkt... bolehla kita jumpa setiap bulan... dah mcm org bercinta plak... masa bercinta dulu pun setiap hr jumpa...wlpn 5 minit jerk..sbb Abie tlng hantarkan makanan kat tempat kerja... ;) teringat plak kenangan indah zaman2 bercinta sakan dulu...

Abie: Umi ... kalau dah balik dr Arab nanti... xyah kerja...erk?
Kita..gie Masjid berjemaah sama2... usia pun dah semakin tua....

Umie: Harapnya mcm tue lah.. sbb dah lama xberjemaah masa zaman kita di SEMESTI dulu kan... Seronok berjemaah ramai2.... Satu SEKOLAH BERJEMAAH RAMAI2 DI GYMNASIUM.... ;) sbb Masjid yg ada pun di luar kwsn sek... Masjid Batu 8... So. terpaksalah berjemaah dlm kwsn sek jerk... mana2 pun sama... ;) yg penting niat..

Abie: tersenyum penuh makna...

Umie: dlm hati" semoga Allah makbulkan doaku utk menunaikan hj dlm 4 thn nie....bersama suami tersayang.... dan permudahkanlah urusan kami ...utk Mu Ya Allah..."...
Amin... ;)...









Tiada ulasan: