Isnin, 19 Disember 2011

CONVOCATION DAY...

Convocation day..

10/12/2011..
AlHamdulillah... Hari nie aku grad....:"A BIG DAY 2 ME... "............

Nampak wajah2 org yg aku sayangi gembira sgt dgn kejayaan aku nie... ;)
Byk dugaan yg aku hadapi ...demi mencapainya... terpaksa berulang alik jauh.. terpisah ngan family dan ank2..di mana masatue WAN NUR KARMILA HADIRAH baru shja genap 60 hari...dan aku terpaksa meninggalkan ank kecik ini sbb nk sambung blajar ...dan hasilnya aku dah nampak skrg..

"TQ..ALLAH..FOR THE GREAT JOURNEY THAT YOU ARRANGE 4 ME"...

It's a convocation day...was held on 11th Dec 2012 at the KSKB Ulu Kinta..
Only..my lovely hubby..accompanied me to the convocation's day..
My parent's...can't attend .. they have to take care my childrens...at home ... tqvm.. "MAK and ABAH...Sbb jagakan ank2..Hanya Allah yg dpt Membalas Jasa Kalian"....

Lagipun cuaca sgt PANAS...so sgtla x sesuai utk bawa ank2 kecik masuk ke dlm DEWAN SRI PERDANA ....nanti dgr suara ank2 MENAGIS jerk...hehehehe ;)

TQ ..Very much too.. I dedicated to MR AHMAD RAMLY....Who teach us in " POS BASIC AEMTC ...ADVANCE EMERGENCY TRAUMA CARE"......
Jasa cikgu x dpt saya balas... Semoga Allah memberkati CIKGU SEKELUARGA...
Cikgu yg dah banyak berkorban dan mengajar saya ...utk pass the exam..
Pengorbanan Cikgu mengajar ..akan saya kenang seumur HIDUP saya... ;)
Once again... TERIMA KASIH CIKGU DI ATAS PENGORBANANMU....

TQ ...jugak pada emak dan dan abah.....emak mertua dan bapa mertua....my Hubby "MOHD SOLLEH BIN KARIM"....ADIK -beradik...dan rakan2 semua... sbb bg sokongan dan galakan ..

Especially to my husband... " Abg Mohd Solleh"...
Abg..thanks yer.. 4 allowed me to futher my study....
Next ..will be your turn to futher your study dear...
HIJRAHkan HIDUP kita...yg terbaik disisiNya..amen....

okayla...
gtg..nk memasak utk Walid.. msk simple2 ajer...
pesannya..nk makan "ikan rebus goreng..sambal belacan +perah ngan limau nipis, sayur campur dan telur dadar kesukaannya.."..okay walid... ummie nk buat nie..".....

kita lunch sama2 erk...hr nie... " ummi sygkan walid sgt2".....
Thanks sbb byk berkorban utk ummie...
















Tiada ulasan: