Selasa, 7 Ogos 2012

new blog announce...

cari punye cari punye cari..
mood nk berblogging dah datang blk..daripada surfing yg ntah ape2..so..better buat bende yg diminati dan boleh menajamkan akal dan minda ku..

segala kata cacian yang telah engkau berikan..membuat ku rasa 0..0 oooo..chewah..Najwa Latiff katenye..
(O_o)..

btw, post kali ni nk maklumkan secara rasminye..selepas pusing punye pusing n xtau dh bape xrename nama blog..akhirnya atas pemberian nikmat dari Allah s.w.t untuk berfikir dengan akal yg waras...maka dengan ini, pada hari ini, 7 Ogos 2012, bersamaan 18 Ramadhan 1433H, salah satu anak blog solleh-shazla yang dahulunya dinamakan "Made in Sayong" telah pon ditutup secara rasmi...

Oleh itu, sempena hari baik bulan baik, perkara baik dan mudah2an, dibukakan pintu rezki oleh ALLAH s.w.t demi isteri dan anak2 tersayang, daripada buh nama org2 lain as nama blog..dan payah nak cari dalam itu encik Google, solleh-shazla sekali lagi meneruskan cita-cita as designer yang dulunye kire suka2, tapi sekarang akan cuba berjinak2 kalau dimurahkan rezki dengan dunia ini.

so, sesape yang berkelapangan, sudi2kan lah untuk lawat blog 2nd kepada solleh-shazla iaitu:


actly, blog ni untuk compilation of all design atau gambar2 yang penah dan akan diambil oleh solleh-shazla untuk tatapan rakan-rakan.

Gambar wat masa sekarang ni baru ada sikit..insyallah..akan diupload dari semasa ke semasa.

Mudah2an cita-cita murni ini akan mendapat keberkatan dari Allah s.w.t..amin.

Majulah sukan untuk negara..#DLCW no.1! Bagus...O_o... <<<

Tiada ulasan: