Khamis, 2 Jun 2011

ALHAMDULILLAH...

1st Jun 2011....

Alhamdulillah... aku bersyukur sgt padaMu ..
YA ALLAH.... terima kasih byk2....
4 guarding me much ... terima kasih permudahkan urusan aku....
rasa happy sgt dapat buat yg terbaik dlm presentation hari nie ..... ;)
wlpn bertubi-tubi soalan diajukan....
AL-HAMDULILLAH...aku dpt menjawab semua soalan yg diajukan dgn baik.....
Wlpn penat ... menyiapkan dan memahamkan slaides...dan tajuk2 yg aku akan present... sampai pukul 1.30pg.... akhirnya berbaloi jugak ....pengorbanan aku nie.... semoga pd masa akan dtg ..aku dpt buat yg lebih baik....dan terbaik... TQ ALLAH.. I LOVE U MUCH....
and not forget too..to my hubby....abie.... thanks ya..for the moral support.. n to all my friends.....
we can be the best..... study smart... ;)

xsangka...dlm sebulan lebih lagi..aku akan tamatkan kursus nie...
semoga aku berjaya dgn cemerlang......
cepat sgt masa berlalu rasanya...lps nie dah nk puasa pulak...then raya....
then sedar2..thn depan tambah ank lagi..heheheh... gurau jerk.... biarlah si comel 2 nie membesar dulu.... lgpun skrg sibuk sgt dgn komitmen.... nk jadi isteri...nk jadi ummi.....nk jaga emak dan abah...yg berada di kmpg.... itu semua tanggungjawab.... yg diamanahkan oleh ALLAH kpd kita semua....


tgh duduk2 nie..fikiran pun melayang sekejap...
ada baiknya semua org bersikap baik....
napa lah ada manusia sanggup buang dan campak bayi dr tingkat 5 ....sebuah flat..
sian kat baby tue... x berdosa....
entah aper la punya pemikiran si ibu bayi tue?... psychiatric kot?
ntah2..psikosis agaknya....... tp manusia mcm tue.. memang xda hati dan perasan agaknya...
kalau xnk pun bayi tue... tolonglah jgn campak jerk dr tingkat 5 tue..
aper salahnya turun..dan letakkan bayi tue di mana2...
manusia skrg memang kejam.... semoga Allah membuka hatinya utk kembali ke jalan yg benar..... amin....

kpd ibu bapa di luar sana....
x semua org berpeluang menjadi ibu atau bapa....
maka... sebaiknya kita yg berpeluang bergelar ibu..ummi....emak.....walid...ayah...abah...nie....
laksanakan tanggungjawab nie sebaik mgkin...
corakkan ank2 kita dgn pendidikan ISLAM .... dan jgn lah terlalu kebaratan sgt..



" BENARKAN YG BETUL...BETULKAN YG BENAR..." ALLAH KNOWS BEST... ;)



Tiada ulasan: